Sunday, November 27, 2011

window-shopping

heyyo , assalammualaikum :) 15 November 2011. window-shopping with my family at Jaya Jusco, Ipoh ♥ ayah, mama, ijin, baby dan aku. abg abg semua tkda di sini so tk dapat lah keluar sama-sama :( otw pi JJ mcm mcm lah kitorg sembang tapi ada satu ijin cite ni aku rasa jelly dgn dia sbb dia dapat rasa naik BMW Volkswagen Mercedes kawan dia. Mercedes tuh tk kisah lah sgt sbb pernah naik. BMW & Volkswagen tu yg tk tahan tu haha biasa laa ayah kawan ijin tuu engineer memang patut lah kan hihi dah sampai tuh keluar tgk ayah aku dah tkda, " eh ayah kat depan dah? " haha cepat giloo. k mula mula pergi sini
nak tukar Ringgit Malaysia kpd Dolar Australia muehehe agak lama laa -,- time ni aku sempat lagi sembang dgn kakak aku haha lepastu pi kedai camera pulak tapi tk sempat snap gmbr kedai tuu sokay lahh pehtuu pergi sini 

yeahh MPHeessshhhh hihi aku nak beli Novel Lagenda Budak Setan ( Novel LBS ) sebenarnya tapi err dah jual satu set punya alahaii dah ler mahal RM65. hm act aku dah lama nak beli novel tuh cuma tk kesampaian sedih tahu tk ? tahu tk ? ishh nak buat apa, mood terus hilang

Old MacDonald had a farm eyaeyaooo haha ayah aku belanja ice-creamelicious yummeh ;p kakak aku tolong belikan, baru laa mood aku okay sikit :]

like sister like sister 

before balik, pekena laksa & milo ais dulu aumm my favourite food & drink 

 k malam tuu kakak aku ckp pasal pure science and I was likeeee biology? chemistry? physics? arghhhhh my sister said " habis la ko miaa, tahun depan tkde main main dah. " okay, she's cool. dia tegas HA-HA -.-' aku pun "mati la akuuu :| " kbai