Monday, December 5, 2011

susah cari , senang lupa

susah cari , senang lupa
famous quotes ni yaa
korang terasa ?
aku peduli apa

sahabat , 
tahukah anda ini adalah sahabat aku ? 
tahukah anda ? 
ke tidak tahu ?

saya boleh jelaskan dalam masa lima minit
itu pun kalau anda tidak keberatan
ohh yaa apa yaa ? 
susah cari , senang lupa ? 

kita ringkaskan jelah yaa
homeworks , exam schedule , what T-Shirt gonna be wear tomorrow ?
ohh Dear Miaaaa help me pleaseee !
ohh whatthehello you said ? 

faham ? 
tak faham ? 
buat buat faham
senang cerita kau tak perlu faham

kau tahu tak selama ni aku cuba jadi yang terbaik untuk kau ?
kau tahu tak selama ni aku selalu ambil berat pasal kau ?
kau tahu tak selama ni aku tolong kau walaupun tak ada sebarang upah ?
kau tahu tak selama ni aku terlampau sabar dengan kau ? 

kau nak tahu tak kenapa ? 
nak tahu tak ?
sebab kau KAWAN aku doh 
kawan sampai bila bila

tapi apa yang aku dapat ?
hanya melihat senda tawa kau dengan si mereka
kau tengok aku seronok , gembira dengan keadaan sekeliling 
tetapi dalam hati aku siapa yang tahu ?

kau dah ada mereka yang selalu buat kau rasa apa itu kebahagiaan
tetapi adakah kau ingat orang di sini yang sering beri kau dorongan dan semangat ?
adakah kau ingat semua itu ?
ADA KE ?! 

soal pembelajaran kau cari aku
soal kebahagiaan kau cari mereka
kau lupa aku , lagi sekali KAU LUPA AKU 
itu lah erti sebenar susah cari , senang lupa 

hati dan perasaan aku masih wujud
kalau ada apa apa jumpa lah aku
luahkan segalanya yang terpendam
jangan biarkan ia menjadi dendam

whenever you need me 
I still here for you my dear
I can be your good listener
trust me believe me

Loves, 
Mia.